Tutorial Posturi Gov

Informații generale privind Posturi Gov

Posturi Gov este o aplicație cu ajutorul căreia puteți publica anunțuri privind angajările în posturi publice. Respectăm cu rigurozitate toate prevederile H.G 1336/2022, asigurându-vă că fiecare anunț este în deplină conformitate cu cerințele legale. Puteți avea încredere că anunțurile create cu Posturigov.ro App respectă cu rigurozitate toate prevederile H.G 1336/2022. Iată ce trebuie să știi:

Ne mândrim cu faptul că toate persoanele care publică anunțuri de angajare în posturi gov beneficiază de asistența noastră la nevoie. Echipa noastră este disponibilă de fiecare dată când dumneavoastră aveți nevoie de asistență în publicarea anunțurilor. Primiți rezolvarea prompt la orice problemă întâmpinată.

Procedura de utilizare a aplicației Posturi Gov

Pentru a începe procesul de publicare al anunțului trebuie să accesați aplicația noastră fie din prima pagină, fie apăsând aici.Aplicația vă oferă patru pași în care veți introduce datele privind concursul de angajare în posturi publice.

  1. Datele instituției
  2. Informații privind concursul
  3. Calendarul de desfășurare al concursului
  4. Termeni și condiții

De obicei, introducerea tuturor datelor în cadrul aplicației durează între 10 și 15 minute în funcție de situația specifică. Dacă întâmpinați probleme, puteți să ne contactați pentru a vă oferi asistență.

Pasul 1: Datele instituției

În cadrul acestui pas din aplicația noastră, dumneavoastră, ca reprezentant al instituției, trebuie să completați datele instituției. Toate câmpurile sunt obligatorii. Cea mai mare atenție trebuie acordată câmpurilor „Instituție” unde se introduce numele acesteia, la câmpul „Codul Fiscal” și la adresă. De asemenea, este important ca datele dumneavoastră de contact să fie completate pentru ca noi să vă putem contacta în cazul în care au intervenit greșeli de completare.

Pasul 2: Informații concurs

La acest pas se vor introduce datele privind postul public oferit. Datele introduse la acest pas vor apărea în anunțul de concurs. Se va completa perioada de angajare (determinat sau nedeterminat), norma, denumirea nivelul și locul unde se va depune dosarul. Suplimentar, vor mai exista câmpurile de condiții specifice. Aici, bazat pe situația concretă, se vor introduce numărul de ani al experienței dorite de la candidat, nivelul studiilor și alte detalii relevante pentru instituția dumneavoastră.

Pasul 3: Calendarul de concurs

Calendarul de concurs reprezintă un detaliu important în vederea publicării anunțului. Veți observa că odată ce ați ales data publicării, automat se vor calcula, conform legii, detaliile privind termenele se calculează automat conform legii. Dumneavoastră puteți solicita ca aceste date să fie modificate după caz în momentul în care noi vom trimite confirmarea anunțului. Așadar, data postării, data limită de depunere a dosarelor data probei scrise, data interviului și data afișării rezultatelor se vor calcula autormat.

Pasul 4: Termenele și condițiile

Aici va trebui să confirmați faptul că sunteți de acord cu termenele și condițiile și vă va fi adusă la cunoștiință informarea pe care noi o oferim tuturor clienților.

Dovada publicării în Posturi Gov

Odată ce anunțul a fost generat, vă vom comunica dovada pe email. Dumneavoastră trebuie să verificați din nou datele, iar după confirmarea dumneavoastră noi vom publica anunțul. Acestea sunt toate detaliile privind Posturi Gov.