Informatician
Liceul „August Treboniu Laurian”, Sibiu
Sibiu
Funcție contractualăInstituții localeFuncții de execuțiePermanent
Publicat în: 05/02/2025Expiră în:17/02/2025
Liceul „August Treboniu Laurian” cu sediul în Agnita, str. Școlii nr. 2, județul Sibiu, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:
1. Nivelul postului: execuţie
2. Denumirea postului: Informatician, post vacant, pe perioadă nedeterminată.
3. Numărul de posturi: 1 post 0,5 normă,B.) Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.,Dosarele de înscriere se depun la sediu instituţie. Informaţii la tel: 0269510765 sau la sediul instituţiei.
Termenul de depunere a dosarelor: 18.02.2025, ora 15:00, la sediul instituţiei.,C.) Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;,d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).,Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: Superioare (s) în domeniile de studiu calculatoare şi tehnologia informaţiei, ingineria sistemelor, informatică.
2. Vechime în muncă: Nu se solicită,D.) Bibliografie şi tematică:
• LEGEA învățământului preuniversitar, nr. 198/2023;
• Regulamentul-cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar cu modificările și completările ulterioare, aprobat prin ORDINUL nr. 5726/2024;
• BURAGA Sabin, Proiectarea siturilor Web – design şi funcţionalitate, Iaşi, Editura Polirom, 2005;
• CERCHEZ Emanuela – Internet. Utilizarea rețelei Internet;
• Luke Welling, Laura Thomson – Dezvoltarea aplicațiilorWEB folosind PHP și MySQL, Ed. Teora
• Steve Bain – Corel Draw 12. Ghidul oficial, Ed. ALL
• Utilizarea computerului – Windows 8, Editura Euroaptitudini S.A. Bucureşti
• Editare de text – Microsoft Word 2013, Editura Euroaptitudini S.A. Bucureşti
• Calcul tabelar – Microsoft Excel 2013, Editura Euroaptitudini S.A. Bucureşti
• ECDL Baze de date. Microsoft Access 2013 – Raluca Constantinescu, Ionuț Danaila
• ECDL Prezentări. Microsoft PowerPoint 2013 – Raluca Constantinescu, Ionuț Danaila
• ECDL Instrumente online. Microsoft Outlook 2013 – Ionuț Danaila
• Utilizare SIIIR – https://siiir.edu.ro/manuale-și-ghiduri;
• Administrare site: https://docs.joomla.org/, https://www.example.com/
Tematica
1. Rețele de comunicare LAN, WAN, Internet, Intranet, protocoale, arhitecturi.
2. Echipamente de rețea si comunicație.
3. Instalări și configurarări de echipamente în rețelele locale structurate.
4. Adminstrarea rețelelor de calculatoare.
5. Securitate și mentenanță, programe antivirus.
6. Cloud computing, partajarea fișierelor, stocare, lucru în cloud, backup și restaurare.
7. Instalare software (stații de lucru, imprimante). Licențe.
8. Instalare și configuare Windows 10, Microsoft Office.
9. Arhitectura calculatoarelor personale, hardware, diagnosticare defecte, depanare.
10. Sisteme de operare Windows, Linux
11. Suita Microsoft Office 365 (Word, Excel, Access, Power Point, Publisher, Teams, Onedrive) și Google Suite (cu accent pe Classroomș Google Forms, Calendar, Drive)
12. Internet, servicii Internet
13. Creare și actualizare site-uri. Limbajul HTML.
14. Platforme educaționale, administrare și configurare.
15. Utilizarea Sistemului Informatic Integrat al Invățământului din România (SIIIR).
16. Internet banking (salarii, burse, etc.),Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:,Activitate Data Ora
data publicarii anuntului 5 februarie 2025
data limita de depunere a dosarelor 18 februarie 2025 15.00
selectia dosarelor 19 februarie 2025 12.00
afisarea selectiei dosarelor 19 februarie 2025 13.00
termen limita contestații ref la selectia dosarelor 20 februarie 2025 13.00
afișarea rezultatelor la contestații 21 februarie 2025 13.00
proba scrisa 27 februarie 2025 09.00
afișarea rezultatelor la proba scrisă 27 februarie 2025 13.00
termen limită contestații la proba scrisă 28 februarie 2025 13.00
afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisa 28 februarie 2025 15.00
proba practică 3 martie 2025 09.00
afișarea rezultatelor proba practică 3 martie 2025 11.00
termen limită contestații la proba practică 3 martie 2025 13.00
afișarea rezultatelor la contestații ref proba practică 3 martie 2025 15.00
interviul 4 martie 2025 09.00
afișarea rezultatelor la proba de interviu 4 martie 2025 11.00
termen limită contestații la proba de interviu 4 martie 2025 13.00
afișarea rezultatelor la contestații la proba de interviu 4 martie 2025 15.00
afisare REZULTAT FINAL 4 martie 2025 15.30
1. Nivelul postului: execuţie
2. Denumirea postului: Informatician, post vacant, pe perioadă nedeterminată.
3. Numărul de posturi: 1 post 0,5 normă,B.) Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.,Dosarele de înscriere se depun la sediu instituţie. Informaţii la tel: 0269510765 sau la sediul instituţiei.
Termenul de depunere a dosarelor: 18.02.2025, ora 15:00, la sediul instituţiei.,C.) Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;,d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).,Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: Superioare (s) în domeniile de studiu calculatoare şi tehnologia informaţiei, ingineria sistemelor, informatică.
2. Vechime în muncă: Nu se solicită,D.) Bibliografie şi tematică:
• LEGEA învățământului preuniversitar, nr. 198/2023;
• Regulamentul-cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar cu modificările și completările ulterioare, aprobat prin ORDINUL nr. 5726/2024;
• BURAGA Sabin, Proiectarea siturilor Web – design şi funcţionalitate, Iaşi, Editura Polirom, 2005;
• CERCHEZ Emanuela – Internet. Utilizarea rețelei Internet;
• Luke Welling, Laura Thomson – Dezvoltarea aplicațiilorWEB folosind PHP și MySQL, Ed. Teora
• Steve Bain – Corel Draw 12. Ghidul oficial, Ed. ALL
• Utilizarea computerului – Windows 8, Editura Euroaptitudini S.A. Bucureşti
• Editare de text – Microsoft Word 2013, Editura Euroaptitudini S.A. Bucureşti
• Calcul tabelar – Microsoft Excel 2013, Editura Euroaptitudini S.A. Bucureşti
• ECDL Baze de date. Microsoft Access 2013 – Raluca Constantinescu, Ionuț Danaila
• ECDL Prezentări. Microsoft PowerPoint 2013 – Raluca Constantinescu, Ionuț Danaila
• ECDL Instrumente online. Microsoft Outlook 2013 – Ionuț Danaila
• Utilizare SIIIR – https://siiir.edu.ro/manuale-și-ghiduri;
• Administrare site: https://docs.joomla.org/, https://www.example.com/
Tematica
1. Rețele de comunicare LAN, WAN, Internet, Intranet, protocoale, arhitecturi.
2. Echipamente de rețea si comunicație.
3. Instalări și configurarări de echipamente în rețelele locale structurate.
4. Adminstrarea rețelelor de calculatoare.
5. Securitate și mentenanță, programe antivirus.
6. Cloud computing, partajarea fișierelor, stocare, lucru în cloud, backup și restaurare.
7. Instalare software (stații de lucru, imprimante). Licențe.
8. Instalare și configuare Windows 10, Microsoft Office.
9. Arhitectura calculatoarelor personale, hardware, diagnosticare defecte, depanare.
10. Sisteme de operare Windows, Linux
11. Suita Microsoft Office 365 (Word, Excel, Access, Power Point, Publisher, Teams, Onedrive) și Google Suite (cu accent pe Classroomș Google Forms, Calendar, Drive)
12. Internet, servicii Internet
13. Creare și actualizare site-uri. Limbajul HTML.
14. Platforme educaționale, administrare și configurare.
15. Utilizarea Sistemului Informatic Integrat al Invățământului din România (SIIIR).
16. Internet banking (salarii, burse, etc.),Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:,Activitate Data Ora
data publicarii anuntului 5 februarie 2025
data limita de depunere a dosarelor 18 februarie 2025 15.00
selectia dosarelor 19 februarie 2025 12.00
afisarea selectiei dosarelor 19 februarie 2025 13.00
termen limita contestații ref la selectia dosarelor 20 februarie 2025 13.00
afișarea rezultatelor la contestații 21 februarie 2025 13.00
proba scrisa 27 februarie 2025 09.00
afișarea rezultatelor la proba scrisă 27 februarie 2025 13.00
termen limită contestații la proba scrisă 28 februarie 2025 13.00
afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisa 28 februarie 2025 15.00
proba practică 3 martie 2025 09.00
afișarea rezultatelor proba practică 3 martie 2025 11.00
termen limită contestații la proba practică 3 martie 2025 13.00
afișarea rezultatelor la contestații ref proba practică 3 martie 2025 15.00
interviul 4 martie 2025 09.00
afișarea rezultatelor la proba de interviu 4 martie 2025 11.00
termen limită contestații la proba de interviu 4 martie 2025 13.00
afișarea rezultatelor la contestații la proba de interviu 4 martie 2025 15.00
afisare REZULTAT FINAL 4 martie 2025 15.30